Een afspraak maken via de webagenda? Een vraag stellen via een beveiligde mailomgeving? Uitslagen bloedonderzoek, foto’s of andere onderzoeken automatisch ontvangen? Recepten herhalen via uw telefoon of computer? Dat kan: middels de beveiligde omgeving boudesteyn.uwzorgonline.nl
In de beveiligde patiëntenomgeving boudesteyn.uwzorgonline.nl kunt u 24 uur per dag gemakkelijk en snel afspraken bij uw arts maken, herhaalmedicatie aanvragen of korte medische vragen stellen.
Met uw eigen account logt u veilig in via de knoppen bovenaan op deze website of via de app ‘Huisartsen Hoeksche Waard’ en hoeft u niet elke keer opnieuw uw gegevens in te voeren.
- Receptservice
Vraag herhaalrecepten direct uit uw medicatielijst aan en ontvang indien nodig herinneringen voor uw medicatie. - Webagenda
Bekijk de lege plekken in de agenda van uw arts en boek een afspraak op het moment dat het u uitkomt. - eConsult/berichtenbox
Stel uw medische vragen direct aan uw arts via een beveiligde omgeving. U ontvangt bericht zodra uw consult beantwoord is. - Uw dossier inzien
Een account aanmaken?
Op de computer:
Ga naar onze website hpboudesteyn.praktijkinfo.nl en klik op de button patiëntenomgeving. U komt dan op de pagina boudesteyn.uwzorgonline.nl waarop u onder een button ziet met de tekst: maak een nieuw account aan. Vul hier uw gegevens en een wachtwoord in en klik op account aanmaken onderaan.
De rest spreekt voor zich!
U ontvangt geen seintje als er een bericht binnen is. Als u wilt weten of er een antwoord of uw uitslag binnen is kijkt u na inloggen in de patiëntenomgeving bij ‘berichten’, hier treft u de berichten van de praktijk aan u gericht aan.
Op een smartphone: download de app van Huisartsen Hoeksche Waard
Als u de app de eerste keer opent zal er om uw gegevens gevraagd worden en een wachtwoord. Vul dit in en klik op account aanmaken. De rest spreekt voor zich!
Als u wilt weten of uw uitslag binnen is kijkt u na inloggen op de app bij ‘uw dossier inzien’, u kunt daar uw uitslagen van bloedonderzoek of rontgenfoto’s zien. Heeft u hier een vraag over? Via de knop ‘Berichten’ kunt u deze stellen.
Let op! het opgegeven e-mail adres wordt gekoppeld aan uw dossier. Het is vanwege uw privacy en de wetgeving niet mogelijk om 1 e-mailadres aan meerdere dossiers te koppelen. Partners kunnen dus niet samen met 1 e-mailadres doen en ook voor kinderen wordt gevraagd een eigen e-mailadres aan te maken.
Nadat u een account aangemaakt heeft vragen we u om u eenmalig op de praktijk te komen legitimeren. Het gaat er om dat we er zeker van zijn dat de informatie uit uw dossier ook bij u terecht komt.
Eenmalig legitimeren is met name belangrijk omdat met deze service vanuit uw patiëntendossier gewerkt wordt en informatie hieruit natuurlijk nooit bij iemand anders dan uzelf terecht mag komen. Dit maakt ook dat elk gezinslid dat gebruik wil maken van een of meer van deze services een eigen e-mailadres dient te gebruiken.
Als u bij de assistente uw ID-bewijs met pasfoto laat zien en daarbij een briefje afgeeft met naam, geboortedatum, uw e-mailadres en mobiele telefoonnummer of dit benoemt tijdens een consult, dan maken wij de koppeling in orde.